Gå til innhold

Babyen min smiler nesten ikke og er 4 1/2 uke...Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror mitt andre barn smilte når han var 3 uker og nå er denne 4 1/2 uke og smiler nesten ikke,bare av og til... Hva gjør jeg galt? er det flere som er i samme båt?

Skrevet

Husker jeg fikk et smil når han var 3 uker gammel, men så smilte han ikke igjen før han var ca 6 uker.

Det er nok ikke noe å bekymre seg over.

Skrevet

Min gutt var 6 uker før han smilte, så du trenger ikke bekymre deg. Tror ikke det er vanlig å smile bevisst så tidlig.

Skrevet

takk for svar:) blir jo litt bekymret da... Han smiler innimellom,men synes det virker som andre babyer smiler så masse når de er ca 4 uker. men da er det sikkert ikke noe å bekymre seg for,smilet kommer vel etterhvert:)

Skrevet

babyen vår var 5 uker når hun smilte, så ikke bekymre dg...de utvikler seg så forskjellig...

Skrevet

Babyen din begynner nok snart å smile :) H'n må bare finne ut hvorden det gjøres først.. Mini smilte rundt 3 uker, mens tøtta til en venninne smilte ikke før hun var 9 uker.. Bare smil og preik mye med babyen din så kommer smilet en dag skal du se :)

Skrevet

Knøttet mitt smilte for første gang da han ble 6 uker. Før det var det ikke antydning til smil en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...