Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Noen her som sliter med lekasje av luft i ettertid? Gikk det seg til etterhvert eller???
MammaDilla Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Tja.. var vel litt slapp i fiseringen, men har bedre kontroll nå, 4,5 mnd etter.. men kommer kanskje an på om du revnet mye. Jeg ble klippet og slapp billig unna på den måten..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hvilken grad av ruptur hadde du? Jeg hadde grad 4. og ikke på langt nær bra igjen enda. 3 mnd siden fødsel.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Hadde grad 3b. Snart 5 mnd siden fødsel og har blitt mye bedre. Det har gått sakte men sikkert rette veien- men holder ikke like bra på luft som før =(
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Jeg hadde også grad 4. Jeg lekker ikke akkurat, og har aldri gjort det. Men jeg slipper av og til en ufrivillig hvis jeg reiser meg, eller flytter stilling på sofaen feks. Det gjør jeg ennå, over 8 mnd siden. Og her en dag kjente jeg at jeg måtte på do, skulle bare legge fra meg lille,og så oppdaget jeg at jeg hadde gjort på meg! Æsj! Uten at jeg kjente det. Man mister nok litt følelsen der nede ja.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 jeg fikk det for over 9 mnd siden(total ruptur grad 4) og er ikke 100% enda. Sex fungerer først nå, men det er veeeldig trangt og stivt. flere som har den erfaringen? er det egentlig mange som får total ruptur? på sykehuset fikk jeg beskjed om at det egentlig skulle vært unngått.,
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Slet mere med det i starten enn nå. Hadde grad 4, men har nok vært heldig. Fikk rekvisisjon på fysioterapi og de øvelsene jeg fikk der har hjulpet veldig! Vil anbefale alle nettsiden bekkenbunnen.no. Der står det endel tips om trening osv av bekkenbunnen etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå