Gå til innhold

Hva har dere gått opp i vekt de første ukene????

indianeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke veid meg, jeg, men er i uke 7, og er så oppblåst at magen står rett ut om kvelden. På uniformen på jobben har jeg måtte ta ut beltet et hakk allerede... Gleder meg til det syns ordentlig jeg, da... Håper selvfølgelig ikke jeg går opp så mye, men synes det er ordentlig fint med en "ball" på magen....

Annonse

Jeg er i uke 5 og ligger på samme vekt ennå..:-) Tror nok det har noe med kostholdet også å gjøre! Spis sunt og godt, og ikke spis deg stappmett. Når du kjenner både du og babyen er mett, legg ned gaffel, skje og kniv og slapp av. Da er det mye lettere å holde vekten:-)

• 4 uker senere...

Annonse

Jeg har gått fra 66 til 70.1 (veide meg naken i dag tidlig etter toalettbesøk).

Fosteret er i uke 19, så det er vel en grei økning det ? Jeg er 173 høy, og magen syns ikke så mye ennå... Ser bare ut som jeg har spist èn eller flere bedre middager ;)

Men knappene på buksene mine er litt vanskelig å få igjen om dagen da :)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei..

fra jeg ble graivd til jeg var i uke 18 hadde jeg gått opp 100gram..

Er en heldig person for jeg har ikke harr morgenkvalme eller noe.. er nå i uke 22, men har ikke vært på vekta på en stund, men har ikke gått opp noe særlig enda.. det erker man jo på klærne..

jeg er glad jeg ikke har gått opp noe særlig for jeg er stor fra før, så jeg håper på lite vektøkning på meg selv.. Babyen må bli stor og flott, men jeg håper ikke jeg blir så mye tyngere.....

• 4 uker senere...

Jeg er i uke 18 nå og har gått fra 64 til 71 kg =)

Så jeg ser litt sånn blanding av tjukk og gravid ut, siden jeg kun er stusselige 1.60 høy hehe. Men jeg la faktisk på meg nesten alt i begynnelsen jeg, de siste ukene har jeg bare lagt på meg ca en 1kg. Har helt måttet kutte ut bukser på grunn av den store magen, så går kun i kjole, og får litt vondt i ryggen av at puppene har blitt så enorme allerede...

Har i alle fall begynt å passe mer på hva jeg spiser i det siste, så får håpe at jeg ikke legger på meg så mye som moren min og tanten min gjorde (mellom 20 og 30 kg...) det ligger visst nemlig til familien...skummelt!

• 2 uker senere...

Ser det er veldig individuelt hva man legger på seg. Jeg er 31+1 og har lagt på meg ca 5 kg. Var ikke akkurat tynn da jeg ble gravid, men heller ikke overvektig. Tror kanskje det er litt lurt å ha kontroll på hva man spiser - både i den ene og den andre retningen. Vi trenger næring, men ikke for to. Den lille regnes jo bare som 0,1 på matinntaket vårt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...