Babykilo Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Arrgh! La han ca 20 i går og han sovnet litt etter det. hadde hatt en litt sen lur. Allikevel våkna han 5:30 i dag og alle forsøk på å sove videre var forgjeves. Nå, kl 7:30 sover han igjen. Dette er så innmari dumt! Hvordan kan man snu dette?
så var vi 4 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg nektet Martin å stå opp før etter kl 6, og da slutta han å våkne kl 4/5 etter to dager.
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hva mener du med nektet han å stå opp? Bare lar han være i sengen til seks? Går du inn og ut til han frem til seks? Lillegutt er akkurat maken, våkener rundt kl. 5 og vil ikke sove. Har tenkt om jeg lar han være i sengen frem til seks så vil han stå der å skrike til seks, og da vil han jo "få det som han vil". Men det er kanskje verdt et forsøk det og....
snull Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 vi har også de siste 2 dagene nektet å stå opp før tidligst 6...da har vi vært inne hos henne med jevne mellomrom og JA..hun har skreket, men jeg hører jo at det er fordi hun er trøtt. La henne igårkveld kvart på 8 og hun sovnet med en gang....(da hadde hun bare sovet 1 lur på dagen), og hørte ikke noe fra henne før 7 i morges ;-) JIPPI....har ALDRI skjedd før !! Ikke engang da hu var baby har vi kunne sovet til 7 !! Håper dette fortsetter......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå