Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har slitt veldig med blødninger.........Det er ikke mye som kommer om gangen men veldig slitsomt og bekymringsfullt......Det kommer ca hver uke og opptil annehver uke. Det varer ca ved 3 dobesøk og gir seg gjerne samme dag. Men hver gang det kommer blir det et lite sukk i hodet ja. Er sykmeldt pga dette, vært det hele svangerskapet.Er 19 uker nå, og det gir seg aldri. Jeg vet og har lettblødelig livmortapp. Det er visst små blodkar som sprekker og det skyldes hormonellt i svangerskapet. Helt håpløst,ufarlig men kjedelig. Ligger mye på sofaen. Når dette skjer blir jeg veldig forsiktig, og tørr ikke annet enn å ta det med ro. Livskvaliteten blir lav, men jeg må jo være glad det ikke er verrre. Var på do i natt nå, og litt brunaktig på papiret. Gikk i sengen igjen, og ops, der rant det ut. Kjente det, men rakk ikke å legge papir der. Opp igjen og tørke og blir litt utafor igjen. Får ikke sove, og sitter å ser på soloppgangen og koser meg med bim. Andre som har det slik??? Har tre barn fra før, hadde det også slik med de men kan ikke måles med dette her for det var ikke så ofte. Har vært på 7 ul er, og sjekket men alt bra.....Mulig morkaken ligger litt foran mormunnen, men de mente den ville flytte seg oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå