Gå til innhold

Emalljunga sport combi.......

babykos71 med en flott PRINS.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som erfaring med denne vognen.......Er avhengig av denne bærebaggen siden vi har trapper opp til huset.....Den var kjempefin synes vi, hadde teleskophåndtak og justerbart håndtak.Marineblå med små hvitlyseblåe ruter inni......Veldig søt. Og virket god å kjøre det lille vi greide i butikken. Nesten 7000,- så ikke akkurat billig............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den vogna. Er veldig fornøyd, liker å kunne ta med bare bagen når vi er borte, enkelt å ta den ut og inn i vogna. Men, i forhold til duovogna er denne vogna svintung å trille i oppoverbakke. Men blir jo sprek da. Og nå er ungen 6 mnd, og da veksler vi mellom bagvogn og sportsvogn, og da er det veldig enkelt å bare løfte ut bagen, istedenfor å skifte "vogn" hele tiden. Ja, dette ble virkelig forståelig ser jeg...

Skrevet

Takk for svar. Hvorfor er den så tung å trille da?? Er den tregere i hjulene hehe.......Skjønner ikke jeg........

Skrevet

Vi har også kjøpt Emmaljunga sport combi. Hadde valget mellom denne og edge duo, men valgte førstnevnte fordi denne var lavere rent høydemessig. Dette fordi jeg er svært lav, og var redd det ville se ut som vogna kom med meg i stedet for motsatt dersom vi valgte edge duo. Med teleskophåndtak ble likevel hensynet til sambo tatt vare på, fordi han har hatt problemer tidligere med altfor lavt styre, eller at han sparker borti bremsen på disse håndtakene som kan "knekkes" (det var det jeg helst ville ha, siden disse passer bedre for meg).

Men siden sport combi er mindre og lavere, hvorfor er den da mye tyngre enn edge'en? Virket grei å trille denne sport combien, syns jeg da. Men har jo ennå ikke rukket annet enn prøvekjøring siden det er ca 2 mndr til termin.

Skrevet

har vogna og er kjenpefornøyd, har ei lita jente på 15 mnd som fortsatt kan bruke bagen å sove i hvis vi feks er på hytta /stranda og ikke tar med understellet. baggen blir jo flatpakket, kjekt på ferie, med vogn seng bæremeis osv, osv..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...