Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Andre som har?? Mini sitter veldig bratt.. Har dere gjort noe med saken?? Åå, blir så irritert.. Dama i butikken sa ingenting om d, jeg sa vi hadde passat...
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 takk takk Er så irriterende å kjøre en time for evt å bytte d.. gr..
SpiseLise Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Mitt inntrykk er at barna sitter veldig bratt i det setet, nesten uansett type bil. Har Mazda 6 selv, og hun sitter mye brattere i dette setet enn i Maxi Cosi'en. Vet at noen her inne har sendt mail til HTS ang. dette, og har fått til svar at man kan rulle et håndkle e.l. og legge under. Jeg spurte i butikken da vi kjøpte det, men fikk beskjed om å la det være som det var. Damen begrunnet det med at 1. Hvis man "tukler" med setet slik at det ikke er bratt lenger, vil det kunne fungere som en rampe ved en kollisjon 2. Barna er mye mykere enn oss, og har ikke vondt av å henge litt med hodet når de sover. De gir alltid beskjed hvis de synes noe er ubehagelig, så hvis de ellers er fornøyde, går det greit. Vet ikke jeg, men dette er i allefall det jeg har fått med meg når det gjelder denne saken;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå