Gå til innhold

Tips til flytur med turbotassen på 19 mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har da bestemt oss for å reise til syden med lillegutt. Funnet et fint hotell ypperlig for barn. Stoort barnebasseng med massevis av sklier og jeg vet at lillegutt kommer til å elske det. Men...så var det denne flyturen da. Lillegutt klarer knapt sitte stille lenge nok til å få i han mat, han vel det jeg kan kalle temmelig aktiv for tiden. Noen som vil dele erfaringer om hvordan deres flytur gikk?? Han får vel heller ikke eget sete på flyet regner jeg med, og må innrømme at jeg gruer meg litt akkurat til flyturen. Kan ikke huske sist han sovnet i fanget, så tviler på det blir noe soving på flyet akkurat....

Tips noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også en meget meget aktiv krabat på samme alder. Hadde oss en tur til Tenerife i påsken, det er ca 4 timers flytur. På vei ned sov han litt, men det var mye åling i fanget ja. Hadde med bokstavkjeks, en ny leke og en ny Tassenbok. Så var det andre barn på flyet han kikket litt på. Det var slitsomt men gikk greit.

På vei tilbake sov han ikke ett minutt, men vi var heldige å ha et par foran oss med en gutt som hadde eget sete. De ville gjerne leke med gutten vår, så det var toppers.

Det går sikkert bedre enn du tror! Bare ha med litt nytt å leke med og noe godt å stappe i munnen.

Skrevet

Har en turbo selv og flyturene kan bli slitsomme... denne sommern har vi tenkt å prøve med bærbar DVD. Han bryr seg ikke så mye om tv til vanlig, men vi håper det vil virke alikevel.. 22 mnd nå

Skrevet

Huff, får nesten dårlig samvittighet for å dele dette med deg, men du spurte. ;o)

Har akkurat vært i syden med snupp på 21 mnd, og flyturen var et mareritt!! Vi angret som gale på at vi ikke hadde kjøpt et eget sete til henne, det var så trangt som fy, og den heksa som satt forran oss hadde setet sitt bakover hele turen. Ble ikke mindre trangt av det nei. Snupp skreik som en stukken gris mer eller mindre hele turen ned. Hjemover kjøpte mannen min ett ledig sete på 1. klasse, kostet 165 kroner. Da sov snupp halvveis på mitt fang med føttene i hans sete, jeg sov ikke noe særlig (reiste mitt på natta), men hun sov i det minste. Vi var veldig glad for at det var et ledig sete å få kjøpt. Så det kan dere jo spørre om når dere kommer på flyet. Han fikk tom tilbud om drink der han satt på 1. klasse! Heldiggrisen!

Håper det går bedre med dere! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...