NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hei er.. 21 uker nå og vært på UL.. har hatt en følelse hele svangerskape at vi skal ha gutt.. t.o.m blitt spådd av 3 forskjellige at det blir gutt.. samt hatt sex på el.. dagen noe som gjør sjangsene til gutt litt høyere.. idag så han ikke sikkert ..men kunne nesten med sikkerhet si det er jente.. ikke misforstå vi er glade uansett hva det blir.. men klarer ikke å slippe helt følelsen på at det er gutt allikevel.... er det nooen her som haddde samme følelse som meg.. men at jordmor sa noe annet og at dere fikk rett??.. ha en flott kveld.. og takk for svar..
Smellkyss Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Vi fikk vite på UL i uke 30 at vi skulle ha jente og det var som om jeg følte at alt falt på plass. Følte at jeg gikk og bar på ei lita jente. Men så kom det en liten gutt istedet! Og da var den lille jenta fort glemt:-)
Mille** Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Søstern fikk vite at de ventet en gutt, men hun klarte ikke slå seg til ro med det, hun følte så sterkt at det var ei jente. Så hun tok ekstra ul og der så de at det faktisk var ei jente. Og det var jente som kom ut også. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå