NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hei er.. 21 uker nå og vært på UL.. har hatt en følelse hele svangerskape at vi skal ha gutt.. t.o.m blitt spådd av 3 forskjellige at det blir gutt.. samt hatt sex på el.. dagen noe som gjør sjangsene til gutt litt høyere.. idag så han ikke sikkert ..men kunne nesten med sikkerhet si det er jente.. ikke misforstå vi er glade uansett hva det blir.. men klarer ikke å slippe helt følelsen på at det er gutt allikevel.... er det nooen her som haddde samme følelse som meg.. men at jordmor sa noe annet og at dere fikk rett??.. ha en flott kveld.. og takk for svar..
Herkules Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hei jeg vet ikke jeg altså Vi viste ikke hva vi skulle få og alle sa jeg kom til å få jente men jammen meg så er det en gutt jeg har, men det var ikke det jeg skulle si Fetteren min ventet jente, men ut kom en gutt så det kan altså bli feil Ikke gjør som dem å kjøp alt rosa om du tviler Lykke til med de siste ukene
ScaryMama Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 På ordinær ul så de jente, men senere ul viste gutt. Jeg hadde ingen magefølelse på det men fikk gutt:)
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 ja.. det er så merkelig .. for jeg klarer ikke helt å kvitte meg med følelsen at det er en gutt.. men han var jo temmelig sikker.. selv om han ikke kunne si det helt... men er det ikke sånn at man ser kjønnet best om det er gutt? logisk det vel?
harengutt Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Tja... Jeg kjenner flere som har fått vite gutt men det ble jente! Tok feil av navlestrengen kanskje? Men det må sies at på min ul så var hun usikker, så hvis legen var ganske sikker på jente så er det antakeligvis det. Men ikke stol på det 100%!
ormeynglet Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Jeg var overbevist om at vi skulle ha gutt denne gangen, men på ordinær ul så sa hun at det var ei jente. Hadde blitt spådd av flere som sa gutt også + sex ved el. Jeg klarte ikke å føle meg sikker på det hun sa men måtte ta ul igjen senere i svangerskapet og de sa også jente, to ganger. Fremdeles ikke heeelt overbevist, men joda, ut kom verdens skjønneste jente! Tror nok at den magefølelsen til og med kan spille oss damer et puss av og til! Ta en ekstra ul litt senere hvis du vil da, så blir du mer sikker. Uansett så blir det kos med bebis:)
melinda Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Magefølelsen min sa gutt, på ul trodde jm mer jente enn gutt men var usikker, ut kom det en jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå