Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 idag tok jeg og sønnen min banen ut til byen. Han hadde vært på tur med besteforeldrene sine i hele helgen, så jeg tenkte jeg ville gjøre noe koselig med han idag. Siden det var litt tidlig på dagen, var det ganske tom på banen. Det satt bare en ung mann på den andre siden av banen. Han var kledd ganske harry og hørte på ipod. Da vi hadde sittet en stund på banen, begynte jeg å stirre ut vinduet mens sønnen min var litt opptatt med brødskiven i hånda. Plutselig dro sønnen min tak i armen min og sa: mamma se (med ganske høyt stemme syns jeg), mannen piller nesa. Flaut tok jeg en titt opp, og fikk se gutten klødde seg inne i nesa med fingeren. "Hysj, sa jeg til sønnen min", men han hørte ikke meg, for han sa: "æsj...det er ekkel". Da følte jeg at lættisen kom. Måtte snu meg bort, for å ikke bryte ut i latter. Og sønnen min fortsatte: "det e'kke lov. Han må bruke papir. Det var dårlig gjort". Å herregud.....takk gud for ipod sier nå jeg
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hehehe, *ler meg skakk*..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Men til gutten din sitt "forsvar" så har han jo helt rett. Det er litt ekkelt at folk sitter med fingeren oppi nesa på banen.. Er helt enig med gutten din.. Syntes den unge mannen kunne brukt papir, hehe..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 He he he.....ja, han har jo egentlig rett da. Det er ekkelt å se når noen piller seg i nesa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå