Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Mange skriver at menslignende smerter i den perioden man skulle hatt mensen er normalt/bra. Er det normalt/bra at det fortsetter ut i 5+x også?
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jada det fortsetter en stund det. Er livmora som vokser og strekker seg .
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 takk :-) utrolig deilig med et sted man kan få svar på alt og ingenting - så kan man dytte bekymringene ut etterhvert som de kommer inn ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Har dere bare menssmerter litt per dag, eller er det sånn konstant? *Ler* Litt fjern på dette her jeg.. Har mensen smerter/kramper ett par-tre ganger per dag, også gir det seg litt igjen.. Vanlig det å vel..?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 hei har litt sånn innemellom Ikke hele tiden nei, da hadde jeg blitt gal.. ;P Hos meg så kommer det ekstra når jeg er sliten, så da bruker jeg og legge meg ned på sofaen !=)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Ett par tre ganger om dagen her også. Er 11+6 i dag, og har de fortsatt. Tar det som ett godt tegn:) Kommer kanskje litt sjeldnere nå, når jeg tenker meg om.
kazy Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 heisann. menssmerter leer kramper varer en stund ja.... jeg er i uke 15 og kjenner det fremdeles. mest når jeg ligger i sengen og slapper av og har tid å kjenne etter......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå