Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestevenninna mi pådro seg å sitte barnevakt 2-3 dager per mnd. Fra 08.30 til 15.30. Spurte henne ikke altså... Hun ville no bare det.

Skal jeg betale henne? Evt.hvor mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns ikke det egentlig, ikke hvis hun ville det selv og du ikke spurte henne en gang.. men kan jo hende at hu tenker helt annerledes da...

Skrevet

Jeg ville absolutt gitt henne noe ja, men ikke nødvendigvis penger.

Heller en fin presang som takk for hjelpen.

Skrevet

kommer litt an på situasjonen liksom.. Men kanskje en tjeneste i gjengjeld, og en gave hvertfall.. som takk for hjelpen? :)

Skrevet

Hei :) Jeg har passa sønnen til besteveninda mi noen ganger :) Og jeg tenker ikke på å ta betaling en gang...Synest det er helt naturlig å stille opp "Gratis", Og siden hun tok injiniativet burde ikke du betale..men det er min mening :) Men som anre skriver oppom her..En liten gave ? :) Men jeg tenker ikke på det da...hehe :) Hadde aldri falt meg inn å krevd noe som helst fra min veninde...

Skrevet

Som dagmamma ?? Eller bare en gang innimellom ?

Skrevet

Oj.. nå så jeg det.. per mnd ja.. Nei da trenger du jo ikke å betale henne vil jeg tro =) Jeg ville ikke tatt betalt i alle fall..

Skrevet

Hadde jeg vært bestevenninna di hadde ikke jeg tatt meg betalt i allefall.

Skrevet

Gi henne en gave heller, mye koseligere. HUn gjør det nok fordi hun har lyst siden det er hun som tilbyr seg.

Skrevet

Hun gjør det nok ikke for å få penger, men jeg ville spandert middag eller gitt henne en gave for å vise at jeg setter pris på det ho gjør :o)

Skrevet

Jeg ville nok ikke betalt henne med kontanter dersom det ikke var en del av avtalen. Er dere så gode venner synes hun sikkert at det er hyggelig å passe barnet også for sin egen del. Jeg ville nok ha gjort som noen skrev over, gitt henne en liten hilsen i form av en ting eller blomster. På den måten viser du takknemlighet uten at du tilbyr penger som hun kanskje ville synes var vanskelig å ta imot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...