turbogutt Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Her bytter vi på annenhver dag å stå opp med barnet, så en av oss kan sove litt lengre om morgenen. Mannen i huset reiser ikke på jobb før 9 og junior våkner ca 6. Da er det godt å sove litt innimellom.. hehe Men hvordan er det hos dere? Bytter dere på eller er det mor som må opp hver dag? Jeg syns det er retferdig å bytte litt på, men vet at mange mener det er den som har permisjon som alltid skal stå opp om natt og tidlige morgener. Men vi som er i permisjon har jo også en jobb å gjøre i huset og det er ikke slaraffenliv å passe på en vilter krabat som sover veldig lite på dagtid .. (selv om det er en veldig koselig jobb da.. hehe) Så for morro skyld.. hvordan er det hos dere?
nuni Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 hehe.. ja, her er det nok jeg som tar morgenen... har bare blitt slik, men jeg drømmer om litt fri av og til!! Men tar ikke jeg det, blir hun bare liggende til hun hylgriner og det gidder jeg ikke(hun sover mellom oss) trenger nok litt puffing og dytting her til mannen min ja!!!
milk Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg står alltid opp med henne:) Hvis mannen min skulle gjordt det, så hadde han virkelig kommet for sent på jobb hver dag. Hun sover nemlig til 10.30;o)
ScaryMama Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 På hverdager er det jeg som står opp siden mannen er på jobb. I helgen står vi begge opp med han. Men, her våkner ikke Nikolai før 10;)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jeg, jeg, jeg, jeg, jeg, jeg, jeg, jeg, jeg, sambo, jeg , jeg,jeg, jeg,... osv. osv...............................sambo... jeg, jeg,jeg,jeg osv.....
Har to godgutter! Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Jeg står opp hverdager siden mannen drar på jobb - omtrent samtidig som lillegutt våkner. I helgene sover jeg lenge lørdager - og han søndager.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Oftest han, for jeg våkner ikke av at hun griner... Er i koma hver morgen jeg.
St.Sunniva Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Siden det er bare meg....så blir det jo alltid meg. Skulle virkelig trengt bare en eneste morgen hvor jeg kunne sove så leeeenge jeg ville/trengte.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Min våkner hver morgen alt fra kl 5 til 7. Jeg gir henne mat, og store søsteren på 9 år overtar henne og har henne i stuen med seg, mens hun spiser frokost og gjør seg klar til skolen. Når hun drar hjemmefra litt over kl 8, vekker hun meg og jeg har henne. dermed får jeg en ekstra time hver morgen.
Honningmelon Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Her er det barnA, og det er jeg som gjør det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå