Gå til innhold

Snart 5 mnd å jeg gir henne mat ca hver 3 time enda,er det naturligt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøvd med litt middagsmat på glass men det falt ikke i smak å heller ikke grøt,hva skal jeg gjøre da?Vill hun bli lengre mett vist hun får annet enn bare morsmelk og morsmelkerstatning???Hun sover foresten hele natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vær glad ho søv heile natta... misunne d der ja må eg sei. de e heilt normalt å spise ca kvær 3 time. mi gjør d åsså. inkl om natta...

Skrevet

8 mnd her, og fortsatt ca hver 3-4 time....selv om hun får brødskive, middag og grøt...Sover hele natta da.

Skrevet

Huff, jeg håper da jammen at det er normalt å spise hver 3 time, for her er det servering etter 3 timer. Kunne sikkert dratt det ut litt lenger, men det har liksom blitt en rutine ( som selvfølgelig ikke blir fulgt slavisk hver dag, men) Lillegutt er nå 7 mnd, og spiser 3 måltider med fast føde+ mm til dagen. ( kun mm om natta)

Skrevet

Hvis hun sover hele natten, så hadde i hvert fall jeg ventet med mat til hun er 6 mnd. Er jo anbefalt å vente til da, men hvis du ikke er fornøyd med det så starter du selvfølgelig med mat.

Skal du introdusere mat, så må du gjøre det med stor tålmodighet:) Her tok det i hvert fall tid før snuppa ville spise middagsmat. Kjøpte risgrøt og blandet den ut med mm. Hun fikk smake litt 2-3 ganger per dag, og til slutt ville hun ha mer og mer:o)

Skrevet

Hvis det er en trøst, så holdt fikk min krabat pupp hver andre time til rundt fem mnd. På hs sa de at det var helt normalt. Var til og med en til i barselgruppa som hadde det på samme måte..

Skrevet

Hmmm... Det jeg mente var at han fikk pupp hver andre time frem mot 5 mnd alder. Og nå er han 8 mnd og får mat hver 3 - 4 time, men fram til han var ca 7 mnd fikk han mat minst hver tredje time..

Skrevet

Hver tredje bare? Da min var 4mnd. så var det hver time og hver andre time på natten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...