Gå til innhold

Noen som vet hva oddsen er for at det går bra på første forsøk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg var KJEMPE optimist..............trodde virkelig at jeg skulle bli gravid på føste forsøk.

Jeg var helt sikker..........for, hvorfor skulle det IKKE gå tenkte jeg.

Ble kjempe skuffet og lei meg da det ikke ble noe.

Satte in egg idag og jeg prøver og ta det litt roligere nå, men det er ikke lett.

25% ja...off ikke mye håp å klamre seg til der nei..det står jo i papirene at man må ha tro på at det går men tankens kraft har vel ikke så mye å si i den sammenhengen.Ja tenker det samme som deg nanna...hjelp...Nei det får skje det som skjer og ta det derifra.Håper det ordner seg for deg denne gangen nanna,er virkelig fortjent.

Annonse

Oddsen kommer ann på flere faktorer jeg har fått beskjed at for meg så er det 35- 40% på ordinært forsøk og ca 30% på fryseforsøk. Men dette kan variere veldig fra person til person.

Så tenk positivt. Jeg ble gravid på første innsetting jeg hadde, dette var fryseegg, men mistet desverre. Jeg har hatt ett negativ fryseforsøk etter det, men prøver hele tiden å tenke positivt, tror det har endel å si i denne prosessen. Så vær optimist, men forbered det på at du må gjennom flere forsøk.

Heisann,

jeg fikk også beskjed om at jeg hadde 40 % sjanse + ved hvert forsøk.

Jeg ble også gravid på første forsøk, men mistet. Deretter ble jeg gravid på første fryseforsøk. Og nå ventes en liten i november.

Så det går an:-)

Lykke, lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...