lucky_mom Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Er det normalt å få det før mensen kommer tilbake igjen? Lillegutt er blitt 7 mnd gammel. Jeg har ikke fått mensen igjen enda, men lurer på om den er like rundt hjørnet nå :-( Er det flere som hadde sånne "symptomer før den kom?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 vet ikke om det var i sammenheng med at mensen kom tilbake, men husker godt at jeg hadde sånne fantasispark etter første fødselen min:) husker hun var ca 4 mnd gammel og jeg nemte det til jm ( var på barselgruppe) hun fnøs av meg først, før hun nermest ble overbevist om at jeg var gravid på nytt...??! det visste jeg at jeg ikke var, siden jeg ikke hadde hatt sex enda:) men hun hadde aldri hørt om dette før nei (????!!?) i ettertid har iallefall ALLE venindene mine som har fått barn fortalt at de har opplevd det samme- "fantomspark" liksom, samme følelsen som tidlig i graviditeten, de tidlige sparkene liksom:)
Skrømti Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Innlegget ditt fikk meg til å tenke på hvordan det var for meg. Ganske snodig, men jeg har og hatt "fantomspark" etter fødselen. Men, slik tror jeg det er: Den følelsen man har når man kjenner tidlige spark, er følelser og fornemmelser man har hatt i magen FØR man blir gravid også. Og disse følelsene varer ved etter fødselen også. Regner med det er bevegelser i tarmen, muskler som trekker på seg eller noe sånn. Vel, det var min teori. Skrømtis tese om du vil : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå