Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi "snakket" litt sammen for en tid tilbake ang. pannen til sønnen din.

Hvordan gikk det på helsestasjonen forrige uke? Fikk du mer klarhet i hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv inne på januar 2007 klubben, der er det litt mindre forhold og innlegget ditt vil ikke bli "borte"

Skrevet

Hei! Nå er jeg her=) Har tenkt på deg også, tenkte jeg skulle skrive et innlegg til deg=)

Det gikk så som så på HS.. Hodet har vokst så det er jo bra! Men hun var enig i at vi burde inn å få sjekket den bulen i panna, så legen som så på han skulle sende en henvisning til Haukeland sykehus. Har ikke fått noe svar fra Haukeland enda så lurer på om jeg skal ringe de for å sjekke...

Fikk samtidig vite at den samme legen hadde sendt henvisning til samme sykehus etter 3 måneders kontrollen, uten å gi beskjed til meg!!! Holdt på å klikke... Det var pga av at legen synst han virket slapp i kroppen, mens fysio synst han var litt stiv..

Hvordan går det med dere da?? Dere skulle operere?? Må unnskylde meg, men ammetåka gjør sitt her i gården så husker ikke alt du skrev=)

Skrevet

Hei

Godt å høre at du ble tatt på alvor og henvist videre.

Vi har fortsatt ikke hørt noe fra Rikshospitalet - har ringt flere ganger, uten at de får fortgang i vurderingen av bildene. Ikke så kjekt å gå rundt slik i uvisshet.

Har funnet ut hva dette fenomenet heter - enkel kraniosynostose. Søk litt på nettet, så finner du noen bilder og litt å lese om det.

"Rop" gjerne på meg når du vet mer ang. gutten din.

Skrevet

Takk det skal jeg gjøre! Og det må du gjøre også.=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...