-Henriette- Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. juni 2007 May,Henriette,Babyiaugust(om hun rekker det)...
sommermammax3 Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 tar antageligvis med meg 1-2 venninner!!!!
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Hei, jeg rekker jo aldri disse treffa jeg, det skjer jo alltid noe.. men sånn er det vel å ha tre kjekke små hjemme Skal se om jeg får rota meg dit denne gangen, om det ikke kommer noe i veien da. Hadde nemlig vært koslig å være med.
sommermammax3 Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 tror kanskje at jeg må avlyse til lørdagen jeg.... har glemt at vi skal i bursdag... men kommer hvis jeg rekker )
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Jeg kan heller ikke i dag.. da må jeg nemlig ha med to småttiser, og de er ikke av den stille og rolige sorten ;P Men ser om jeg får til en annen gang. Om vi kunne hatt et treff på kvelden, så hadde det passa meg midt i blinken:) om det er noen fler som kan da=)
-Henriette- Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2007 Uff da,ser det er flere som ikke rekker det idag.Jeg rekker det nok heller ikke dessverre Litt sent men kanskje vi likegreit skal ta det senere?
sommermammax3 Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 ja bare avlys du henriette.... mine venninner kommer ikke heller... så da er det jo ikke noen igjen nesten..... klems
Hanne1511 Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Hei! Har det kommet dato for neste treff? Jeg vil gjerne få til å møtes i august hvis noen kan. Har ikke vært på disse treffene før da jeg er ny i byen. Har termin i november, så hadde vært morro å få til et treff eller to før det :-) Hva med fredag 17. august kl. 18 på Peppes?
BabyiAugust Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Hei jenter:) Ser det ikke ble noe av treffet på lørdag. Synes vi må få til et nytt treff i løpet av juli i alle fall. Gjerne i løpet av en uke eller to. Siden jeg har termin i midten av august, blir det litt lenge å vente til 17.august for min del. Hva tror dere andre? Mange som skal på ferie de neste ukene?
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 jeg er hjemme, og vil veldig gjerne være med=)=) Har jo ikke fått det til før, men om vi kunne tatt på kvelden så hadde det vært supert, har nemlig tre stk gutter hjemme i helgene og gubben jobber så mye i helgene at jeg nesten ikke "kommer unna" Og det er ikke bare bare å ta meg seg unger på sånn treff så om andre kan på kvelden så hadde det vært strålende=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå