Gå til innhold

UL


camosilla

Anbefalte innlegg

Er så spent på i morra, for da skal jeg på ultralyd!! Er i 10 uke, vet ikke hvor mye man kan se da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal du kunne se ganske masse. Et hjerte som dunker i en liten kropp med armer og ben som spreller. Du kan glede deg. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et lite foster, med et hjerte som banker veldig fort :) Ble veldig letta når allt så helt normalt ut. 32mm langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så herlig! Det er så godt å vite!

Det som er litt fantastisk, er at det vokser så fort! 1 cm på ei uke er jo ganske mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har blitt gravid med kunstig befruktning. Fikk beskjed på Riksen at jeg skulle ha det i denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi så spennende da. Vet du hvor ofte du får UL/el blir fulgt opp? Jeg er selv under utredning. Mistet noen ganger før, men har en sønn på 3. Jeg vet at jeg skal til ny UL om en uke, men deretter aner jeg ikke om jeg får noe ekstra oppfølging. Hvor mye forteller de deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå skal jeg ikke til UL før i uke 17 som vanlig. Driver du med IVF også? I tilfelle hvor langt har du kommet i prosessen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på UL flere ganger enn bare i uke 17...skal på UL 8 august og gleder meg så masse,er en så utrolig følelese det:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå spør du godt he he. Hva er IVF? Hormonbehandling? Nei, jeg går bare på blodfortynnende. Alle prøver som er tatt av meg er heldigvis negative så de har ikke funnet ut hvorfor jeg mister hele tiden. Ant naturlige årsaker, og det er jo det jeg håper også. Denne gangen ser det iallefall ut til å gå rette veien:) Har dere forsøkt lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...