Gå til innhold

8 mnd - 74 cm lang og under 8 kg


MammaTilNicklas

Anbefalte innlegg

Hei. Vi har ei helsesøster som stresser oss noe vannvittig med vår sønns vekt. Han ligger nederst på dette diagramet hennes og hun har ikke gjordt noe annet enn å mase om dette helt siden Nicklas kom til verden. Han er nå 8 mnd, og er verdens nydeligste lille gutt (selvfølgelig). Han er stort sett glad og fornøyd, deler ut smil og pludrer ivei. Noen andre som har en lettvekter? FRUSTRERT!!! Han er jo fornøyd, ikke av de tidligste i utviklignen, men alle kan jo ikke være like. Arg på udogelige helsesøstre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Datteren min har også alltid vært lang og tynn. Hun er i dag 108cm og veier ikke mer enn 15kg.

Hun er tynn, men ikke mager. Hun er også "trent", har definerte muskler og 6pack.

Hun driver ikke med noen idrett, men er et veldig aktivt barn. Hun spiser godt og får ikke noe mellom måltidene. (da inntar hun ikke "skikkelig" mat).

 

Om du ikke merker at han er slapp og veldig mager så ville jeg tatt det helt med ro.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann!!!

 

Så lenge gutten din er frisk og fornøyd er det ingenting å bry seg om. Selv har jeg en på 3 1/2 år, han er ca 100 cm og 12 kg. Aktiv og glad gutt, det eneste som er litt bekymringsverdig er at han har lite å gå på når han blir syk................

 

Kos deg med din lille sjarmør og la ingen skremme deg unødvendig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Gutten vår var 7mnd og 21dager ved sist kontroll og da var han 70cm og 7130g. Han er aktiv og blid. Normalt at noen er magrere enn andre!!!

 

Så lenge de følger sin kurve i fht vekt og vekst er nok alt helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...