Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Vår jente blir snart blir 5. Jeg får så vondt av henne fordi vi hun er så skjenert. Hun er en livlig jente med mye trass og energi når hun er hjemme. I barnehagen og når hun er hos andre barn alene så blir hun en sky og inneslutta jente. Jeg vil så gjerne hjelpe henne men står litt fast, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hun leker fint sammen med ett barn, men blir det flere så får hun litt mere problemer.
Kena Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg vet akkurat hva du mener. Min gutt på 5 år er også veldig sjenert, han er 2 personer,heime er han livlig og prater i ett sett, men kommer han bort i barnehage eller andre steder blir han stille og sjenert.Men det går fremmover, jeg har tatt det opp med bgh, så de er veldig ops på å få han med i leken. Jeg jobber heime, så til tider er vi seint i bgh, sånn ca 9-10 tia. Dette har jeg enfoldige mamma gått å tenkt at det beste for han er jo å være heime så lenge som mulig! Men så måtte pappa`n ta han med noen dager p.g.a biltrøbbel. Da møtte han opp i 7 tia! Stor forskjell!!!! Det ble mye bedre å være i bgh når han kunne ta i mot ungene i stedet for å komme midt oppe i leken! Det vet jeg jo egentlig med meg selv også! Mye bedre å komme førsr enn sist i de fleste sosiale sammenhenger! Så nå er det faktisk bedre på den fronten, men sjenert er han ennå, men nå ser jeg i allefall en fremgang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå