Gå til innhold

Jeg blir mamma fredag 22 juni=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, er snålt at fredag 22 juni kl.07.30 skal jeg være der. Blir skrivd inn og klargjort på torsdag. Og det er en lettelse. For nå er det varmt, jeg er tung, bekken og rygg verker og jeg slipper å gå igjennom en fødsel å risikere det samme som sist.

Annonse

hei vennen min:)

så flott da at du snart får lillegutt i armene dine>:)

skulle ønske det var meg som kunne få no.....er såååååååååå trøtt og sliten;)

masse,masse lykke til,og kos deg masse med lillegutt når han kommer til våærden:)

stooooooooooooooor kos og klem fra meg:)

Å det blir koselig....din heldiggris!!!

Du føder på vår bryllups dato...hi hi da kan jeg tenke på deg og barnet hvert år som går :-)

Masse lykke til!!!

Får ikke kommet på treffet denne gangen desverre, men vi må jo ha treff etter at vi har fått dem oxo,,, det hadde vert gøy!!!

Trendy mams:

Hehe... Ja, da må du jo bare tenke på oss=) Synd du ikke kommer i dag. Det er jo mitt siste treff. men, men.... Seinere en gang så få vi ta en ride tur sammen. Det hadde vært moro=)

mooas:

Takk skal du ha. Gleder meg bare nå. Ingen gruing heldigvis. Tanken på at jeg skal bli 2 barnsmor må fredag er snålt hehe....

En ride tur må vi vel kunne få til :-)

Det hadde vert gøy.

Får horsy tilbake i Februar, å går alt etter planen har vi da egen gård på Nøtterøy med 25 stall bokser.... venter spent .-.... har bydt på en gård !!! ( hvor vi allerede har masse planer).

Men da kunne vi tatt turer vet du !!!

Nå nærmer det seg med storm skritt for deg ,,,, er så spent fra å høre fra deg igjen her inne ( husk bilde) !!!

Lykke til !!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...