Gå til innhold

Tips til flytur og syden ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å klør meg i hode over hva som kan være lurt i forhold til flytur og opphold i Mallorca. Sikkert noen som har erfaringer, kanskje dere kunne dele dem med meg? Gruer for flyturen, vi letter ikke før kl. 21. Nicklas sovner aldri i våre armer, kan jo bli en morsom natt... Ja ja... Jeg trenger tips folkens:-) Hva trenger vi ha med av mat, klær og utstyr? Hjælp mæ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...er i samme situasjon som deg. Skal fly til Mallorca med baby for første gang i sommer. Har fått tips om at babyen bør ha smokk eller få flaske/pupp når flyet letter og lander....det skal hjelpe på trykket i øret.

Ellers lurer jeg også på hvordan jeg skal få henne til å sove(hun sovner heller ikke i armene). Har då hørt at mange sovner letter på grunn av during i flyet.

Jeg kan ikke gi noen tips utfra erfaring....men skal følge med om du får noen gode tips.

Skrevet

Godt å høre at flere er i samme situasjon som seg selv. Dette med sovinga på flyet er virkelig noe jeg gruer for... Men men... Vi får krysse fingre og tær! Når drar dere? Og hvor på Mallorca?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...