Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 han fyller 30 i løpet av sommeren, og han har alltid vært slik at han ikke vil ha noe, sier aldri noen ønsker. ender alltid med at jeg kjøper klær,men synes det er litt kjedelig nå. så jeg har bestilt en overnatting på hotell i oslo, så vi ut å spise på en fin resturant. så skal overraske han på dagen og ikke si noe før han ser hva vi skal. setter litt mer pris på en slik ting etter vi fikk barn, da er det ikke en selvfølge å dra på en slik tur alene! men synes dere det er kjedelig gave? andre tips?
SpiseLise Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Nei, det høres ut som en helt ypperlig gave:-)
mayaya Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Det er en super gave!! Jeg synes opplevelsesgaver er de beste både å få og å gi, for nå for tiden har jo folk stort sett det de trenger. Go for it! :-D
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Mannen min hadde blitt kjempegla for en sånn gave. Husk å pakke noe "frekt" i kofferten;)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 enig med det med opplevelsesgave og det å kunne kose seg ekstra bare oss 2:O) vært litt usikker, men da går jeg for den! tenkte på å ha noe overraskende godsak i veska, men noen tips der? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå