*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Har gitt han malt i håp om at det skal hjelpe litt, stakkar han trykker og trykker men det kommer ingenting. Er det noe mer jeg kan gjøre?? Uff syns det er så fælt at han skal ha det sånn..
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Kjør på med mer malt. Jeg brukte det i melka til hvert måltid og da hjalp det. Sikkert mange som sier du ikke skal gi så mye men, jeg ringte hs og spurte og ho sa det ikke var farlig for en liten periode.
_Mita_<3 Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Har hørt om mange som har kjøpt miniform på apoteket.. skal visst funke det.. men hakke peil på hva det er.. Prøvd med sukkervann?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Minifom og sukkervann er for luftsmerter, ikke for hard mage. Kan jeg tørre å gå ut fra at du gir erstatning? Ammer di i tillegg?
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 ja har gitt han sukkervann også, uff håper han får ut noe snart, stakkar han vil jo ikke spise noe særlig heller, sikkert fordi det er helt fullt inni der....
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 Han får MME ja....
veronica t Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 helt enig.- kjør på m malt. det gjør jeg i flekkene. er faktisk inne i en slik periode nå, mot hard mage. Miriam (8mnd) forleden dag kom det bare 3 runde knoller m avføring, ga ho da 5 ts malt på kvelden, i går morrest ga e 4 ts. på em kom det noe avf, men fortsatt hart, ga då 4 ts i går kveld, å i dag kom det avf med fin konsistens. sverger til malt eg=)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2007 Kan jeg gi han mer enn 1 ts malt i flaska ???
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Ja, det er greit med flere skjeer. Men prøv deg frem mine ville ikke ha melka om det ble for mye i. Blir vel en litt annen smak.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2007 ok da skal jeg prøve det, uff blir ganske frustrert når han har så vondt...
veronica t Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 e gir malten som den e har det bare over i ei slål så gir e det med ts. å Miriam ELSKE malt. den e søt å go ( synes e åsså)
Mina sin mamma Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Kjøp Laktulose eller Duphalac på apoteket. Det mykgjør tarminnholdet slik at avføringen lettere kommer ut. Helt ufarlig å bruke. Apoteket gir deg råd om hvor mye du bør gi.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. juni 2007 Puh, i natt fikk han endelig ut noe he he både han og jeg ble letta.. Takk for mange gode råd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå