Gå til innhold

ønsker meg UL apparat jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe... hadde vært kjekt. blir GAL av å ikke vite om jeg er gravid eller ikke.

men ser vel ikke noe særlig enda 4+6 så er vel lite vits å ordne seg UL time nå.

prøve å vente ei uke eller nå,grusomt å vente så lenge,vil vite NÅ!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. skjønner deg godt!

Men legen kan nok ikke se noen ting før man er litt over 5 uker tror jeg! :(

Men får virkelig håpe at spira di klorer seg fast denne gangen ja!!! :D

Håper vi kan følge hverandre dette svangerskapet ja!!! :D Er forresten

skikkelig nervøs selv om det kommer til å gå bra den gangen her!! Har

et par MA/SA bak meg jeg også! Så nå er det vår tur!!! :D

Skrevet

Du kan ta en tidlig UL nå, for å se om fosteret ligger i livmoren.

Men det er kun et "hvitt" lite frø, så ikke ha så store forventninger til det ;o) Når du kommer til uke 5, så kan en se hjerte slå, dvs legen kan i alle fall se det, jeg følte meg bare som en dårlig mor, da jeg ikke så noen ting*ler* Men det lille frøet er 3 år nå, og har det supert!

Skrevet

Vær så snill å ta dette i beste mening:

Jeg tror du har et usunt fokus på om du er gravid eller ikke, og at den blødningen du har nå faktisk er en vanlig mens, slik så mange skrev til deg i den forrige tråden din. Du burde kanskje forsøke å finne et annet fokus i livet ditt en liten stund.

Skrevet

Denne var en smule frekk...

"Du burde kanskje forsøke å finne et annet fokus i livet ditt en liten stund."

Fokuset hennes er da henns sak. Kanskje du burde finne et annet fokus enn å svare på hennes innlegg?

Skrevet

hjelpe meg er det mulig å være så frekk?

vet da vel att jeg var gravid.hadde da testet flere negative etter SA

å hva mener du med usunt fokus?? nei dette tar jeg ikke i beste mening.det var rett å slett frekt sagt!!

Skrevet

Hei

når jeg mistet tok jeg en blødprøve med to dagers mellomrom for å sjekke om HCG hormonet har steget eller sunket. Dette skal doble seg hver andre til tredje dag og er den beste måten å finne ut om du fortsatt er gravid så tidlig.

Lykke til, vet åssen den ventingen er, helt grusom.

Krysser fingrene for deg:-)

Skrevet

Hadde tatt kontakt med lege å fått tatt blodprøver eller fått henvisning til UL, må jo være forferdelig å bare gå å vente!!!

*tenker på deg*

Skrevet

men får da ikke komme å ta blodprøve hos legen min:(

Skrevet

Du trenger ikke time til legen,bare stikke innom lab på legesentret.Det fikk jeg iallefall,men det er ikke sikkert det er likedan hos deg da.Æsj,det er ikke lett å tenke på noe annet enn magen når det er slik,har vært der...

Prøv å sjekke om du bare kan stikke innom lab,de har tid til en liten blodprøve....hils fra meg åsi du måååå:)

Skrevet

har prøvd,de er såååååååå treige att!!!

Skrevet

Hmmmm.da får du vente til år 2050,da er det sikkert helt

vanlig med hvert sitt ul apparat!!!!he he....

Skrevet

ja da e æ 80 år,hihi:P

Skrevet

Jepp,jeg også.....og ikke særlig behov for ul kanskje.....

Skrevet

hehe nope... :P

Skrevet

Heisann solstrålen:0)

Blir så oppgitt over at noen kan være så onde i seg som denne anonym her oppforbi....

Ville bare si at jeg tenker på deg og krysser fingre og tær på at alt skal gå bra med deg:0)Håper,håper så masse for din del.

Stor klem sender jeg til deg...klemzzzz:0)

Skrevet

ja ble lei meg av det svaret.

takk for omtanken:)

klem:)

Skrevet

jeg synes ikke anonym er OND i det hele tatt jeg...forstår godt at noen syns denne dama burde høre på legen sin...har lest alle trådene til solstrålen og er helt enig...

Skrevet

menb..bare lurer på en ting jeg..hvorfor får du ikke ta hcgprøve hos legekontoret ditt?

Skrevet

Solstrålen! skjønner deg godt jeg,kunne selv ha tenkt meg ett UL apparat jeg....som deg så har jeg også mistet (MA) og da jeg ble gravid igjen var jeg kjempenervøs,og det ble ikke bedre da jeg begynte å styrtblø i uke 8,blør litt enda,på Ul var det blodansamling oppi der,heldigvis ikke fare for den lille. Jeg er nå 14+0 og det var først i helgen jeg klarte å slappe av og ikke ha noen bekymringer. Leste ett annet innlegg av deg som også omhandlet ulapparat,og tenkte at det kunne jeg også tenkt meg,føler meg for tiden ikke gravid,men det er visst vanlig når man er 13-14 uker.

Ikke hør på de negative anonyme du, krysser fingrene for deg og håper at det går bra. Var ikke du også egentlig i desemberklubben? synes å huske deg, for vi har likt navn og begynte å blø samtidig så det var noen som blandet oss.

Skrevet

hadde tidligere termin i januar,så i februar.

får bare vente å se om tr dukker opp neste mnd eller ikke da.

godt å se at det går bra med deg da:)

lykke til videre!!

Skrevet

tror ikke de vet hva det er engang.skal skifte lege når det blir noen ledig.men hjelper lite pr. idag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...