_Mita_<3 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Bare lurer på hva dere syntes om den? Jeg er hvertfall veeeeeldig fornøyd og anbefaler den til alle som ikke har prøvd.. Uansett om man har lite el mye melk.. Jeg har godt med melk og hvertfall etter jeg begynte på den for minska litt med melk hos meg.. Men drikker 2-3 kopper om dagen av den og er veldig fornøyd med melkmengden, pluss at den roer ned meg og babyen.. Merka det fort når jeg ikke drakk den en dag.. da var det ikke så mye melk som det pleier.. Jeg anbefaler dere den om dere sliter litt med amming:)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hvilken type amme te? så de hadde for en type på apoteket og en annen på helsekosten.
_Mita_<3 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 De er de samme.. har begge to.. den på apoteket var en rund boks med noe grønn skrift på el noe.. å den jeg så på helsekost var rosa el noe.. men de er like begge to.. den på hvteboksen virker egentlig litt sterkere.. litt mer smak på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå