ScaryMama Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Er det noen som har erfaring med stokke xplory?
mammatilpia Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg var på en butikk der et annet par vurderte å kjøpe den vogna. En annen kunde kom bort til de og sa IKKE KJØP DEN. Forhjulet er veldig lite og vogna rister mye når det kommer en liten dump. Har ikke prøvd vogna selv så jeg vet ikke om det stemmer, den er fin å se på.
SpiseLise Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/06/15/503683.html ...Men hvis de får fikset det problemet, er det jo sikkert en kjekk vogn!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Har trekt tilbake en del for det er en feil med hjulene(de tatt av). Men det er nok i orden med de som selges nå igjen.
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Ser jo kul ut, da, men liten oppbevaringsplass under, er det ikke?? Har også hørt dette med hjula, ville nok ventet litt med å kjøpe den til man vet at alle dårlige hjul er byttet... i hvertfall sjekke serienummeret (sto en artikkel om det på vg eller dagblad nett nylig). Selv har jeg Carena Easy og er kjempe fornøyd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå