Gå til innhold

Uke 23-rugerne - hvor har dere blitt av?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Jolanta!!!

Er her, men ikke så veldig ofte. Er litt på sg også ;)

Men nå skjer det jo så mye at jeg savner også å høre hvordan det går med dere :)))

Jeg har testet positiv!!! Det er riktignok bare rugedag 9 enda, men cb´en blir bare blåere og blåere. Jeg er litt forsiktig, men klarer ikke annet enn å hviske et lite jippi!

Alshva_ venter på… Dette var utrolig trist å lese.

Fint du ser framover. Kos deg masse i ferien og lad opp til august.

Trøsteklem sendes din vei.

Hei jenter

Jeg fikk utflod rugedag 10 (søndag), og fikk litt rød utflod igår og full mens idag. Har sluttet på progestan og gidder ikke å teste, er helt sikker på at jeg ikke er gravid. Skal ta blodprøve i Porsgrunn på torsdag, men vet at den nok viser NULL!

Er sliten, trist og lei...

Ønsker dere andre 23-rugere masse lykke til, krysser alt jeg har for at dere skal lykkes:)

Jeg skal forresten ta en pause nå, og begynne hos homeopat.

Akupunktur har ikke gitt noen resultater hos meg. Homeopaten

sa det var lurt med 3-4mnd pause mellom forsøkene, disse hormonene

er ikke skånsomme mot kroppen dessverre. Har hatt 3 mislykkede innsettinger nå, så noe må være galt, noe legene har oversett.

Får individuell oppfølgning hos homeopat, men medisiner, ikke en samlebåndsbehandling med likt opplegg for alle som ved prøverør.

Men har 4 egg på frys, så mannen min ønsker nytt forsøk i aug, så vi får se hva vi gjør og hva homeopaten anbefaler.

Hilsen

Hei jenter!

Hyggelig å høre fra dere igjen. Veldig leit at det for noen ikke har lykkes. Jeg føler veldig med dere og vet akkurat hvordan det er.

Selv har jeg testdag på torsdag og må si jeg er veldig spent - så nervøs at jeg ikke tør ta hjemmetest. Da blir det bare enda mere tankevirksomhet.....nok som det er. Er selvsagt redd det blir negativt også denne gangen selv om vi håper og ønsker noe annet.

Så spennende da, Fryda!!! Det høres jo ut som om det er positivt hos deg framover da. Hvilke symptomer har du hatt nå i rugeperioden?

Har du hatt vondt langt nede i magen - menssmerter/stikkinger/rivinger liksom? Jeg fikk det natt til søndag noe så innmari at jeg våkna og sov lite resten av natta. Kjente det godt søndag også, og på natta kom det tilbake igjen.

Dette merket jeg ikke noe til på forrige forsøk, så jeg lurer på om det er positive tegn eller om det kan være pga at jeg tar dobbel dose av Crinone....?

WishToBeMom, jeg håper du får den hjelpen du trenger hos homeopat. Jeg har i allefall troen på den type ting - har selv gått hos homeopat nå 1 gang i uken. Jeg har både fått homeopat medisin, fotsone+øreakupunktur. Masse lykke til!!

Klem fra

Annonse

Hei Jolanta

Ja! Jeg har hatt mye mens lignende smerter. Kjenner at det river og stikker der nede.

Kjenner det også nå. Jeg blir jo litt nervøs også, for jeg vil jo at spiren skal holde seg der...

Jeg har også hatt noen netter med dårlig søvn. Har hatt veldig ømme pupper, de er faktisk litt mindre ømme nå. Vet ikke hva som skyldes Crione eller ikke, men jeg kjenner når jeg setter stikkpillen (bruker cyclogest) så har livmortappen blitt annerledes. Jeg har ikke lagt merke til den før, men det gjør jeg nå.

WishToBeMom, huff... *klem*

Skjønner veldig godt at du ikke har det lett nå. Sikkert ikke dumt å ta en hormon pause heller. Det gjorde jeg, mellom første og dette forsøket.

Du har sikkert sjekket for cycter og polypper i livmoren?

Ønsker deg lykke til videre.

Klem

Hei alle fra uke 23.

Jaja, da kom tante grusom. Fikk blødninger igår. Det er mens, det er ingen tvil om det. Hadde i det lengste et håp om at dette bare var rester som skulle ut. Men jeg er ikke i tvil.

Også dette forsøket gikk til h....... Det er så frustrerende. Vårt tredje og beste forsøk, egentlig. To flotte egg, delt seg fint, men vil ikke feste seg. Ingen på frys heller, så det var på en måte dett.

Jeg vet ikke hvor veien videre går, om det blir flere forsøk, adopsjon, eller om vi kutter helt ut (for en periode). Ønsket om barn er om mulig enda høyere nå enn da vi startet.

Våger ikke slippe til tårene, for jeg er redd jeg ikke klarer å slutte å gråte. Jeg føler meg helt tom.

I kveld skal mannen reise bort, da vil jeg leie meg en film, og ta meg et glass rødvin. Lenge siden det nå. Være litt dronning, deppe litt. Le litt av den gode filmen jeg skal se.

Logger ut for nå. Takk for meg for denne gang.

masse klemmer fra en trett og sliten prøver.........

Hei jenter

Lillemor: Uff føler så med deg, er selv i kjelleren, og kan ikke helt forestille meg hvor vondt du har nå som dette er over..

Vanskelig å si noe, men ønsker dere lykke til og håper at dere

lykkes snart på et eller annet vis! Ta vare på deg selv og hverandre!

Ønsker dere andre jenter lykke til med videre ruging og test- håper dere lykkes!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...