Gå til innhold

Ang kontantstøtte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter er straks 1 år. Skal starte i barnehage i august. Noen som vet om jeg kan søke kontantstøtte for juli? (Da er hun jo 1 år og ikke startet i barnehage ennå...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontantstøtte er fra mnd etter de har fylt ett år... Så det kommer an på når hun fyller? Virker som at det kan bli litt knapt med tid?

Skrevet

Du får kontantstøtte fra måneden etter hun er fyllt 1 år t.o.m. måneden hun begynner i barnehagen. Jenta mi ble ett år 2.juni, starter i bhg 15. august. Jeg får kontantstøtte for juli og august:-)

Skrevet

Ja, det kan du. Min ble 1 år i mai, begynte i barnehage i aug, men fikk for mnd. mellom. sa bare opp den da han begynte i barnehage. Det ble da faktisk noen tusen.

Skrevet

Fyller 22. juni...kanskje jeg skulle søke da:)

Skrevet

Det koster jo ingenting å søke :) Verdt å ta med de pengene man kan!!

Det verste som kan skje er at du event får avslag...

Skrevet

Det bør du gjøre, du får for både juli og august. Du kan skrive i søknaden at dere har barnehageplass fra 15. august og at søknaden derfor bare gjelder frem til det, så slipper du å skrive et eget brev for å stoppe kontantstøtten når hun begynner i barnehagen. Jeg gjorde akkurat det samme i fjor med min eldste og det fungerte helt fint og jeg fikk støtte for 2 måneder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...