Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Min datter er straks 1 år. Skal starte i barnehage i august. Noen som vet om jeg kan søke kontantstøtte for juli? (Da er hun jo 1 år og ikke startet i barnehage ennå...)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Kontantstøtte er fra mnd etter de har fylt ett år... Så det kommer an på når hun fyller? Virker som at det kan bli litt knapt med tid?
storebror og lillesøster Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Du får kontantstøtte fra måneden etter hun er fyllt 1 år t.o.m. måneden hun begynner i barnehagen. Jenta mi ble ett år 2.juni, starter i bhg 15. august. Jeg får kontantstøtte for juli og august:-)
Matjamor Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Ja, det kan du. Min ble 1 år i mai, begynte i barnehage i aug, men fikk for mnd. mellom. sa bare opp den da han begynte i barnehage. Det ble da faktisk noen tusen.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Fyller 22. juni...kanskje jeg skulle søke da:)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Det koster jo ingenting å søke Verdt å ta med de pengene man kan!! Det verste som kan skje er at du event får avslag...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Det bør du gjøre, du får for både juli og august. Du kan skrive i søknaden at dere har barnehageplass fra 15. august og at søknaden derfor bare gjelder frem til det, så slipper du å skrive et eget brev for å stoppe kontantstøtten når hun begynner i barnehagen. Jeg gjorde akkurat det samme i fjor med min eldste og det fungerte helt fint og jeg fikk støtte for 2 måneder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå