Gå til innhold

Forbannet på mannen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er invitert på fest på lørdag, og diskuterte om vi skulle få tak i barnevakt. Jenta er 10 uker da. Han foreslo en slektning, som jeg avviste kontant - fordi jeg enda ikke har sett henne edru. Stoler absolutt ikke på henne, selv om mannen min sier hun har passet barn før, og at hun ikke drakk mens hun passet dem. Jeg sa fortsatt nei!

Hva gjorde han? Han ringte henne og spurte likevel, og hun tror nå at hun skal sitte barnevakt. Må nok skuffe henne da, men hva synes dere om min manns handlinger? Jeg ville aldri valgt en barnevakt som han nektet å ha, og iallefall ikke mot hans vilje...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok valgt en nærmere bekjent når ungen var så liten, jeg da. Skulle følt meg 100% sikker, ja..

Skrevet

Hadde sambo gjort d, hadde jeg eksplodert i sinne... hehe

Hu får bare bli skuffa, si dere hade ordna b.vakt fra før el noe-ta en dere begge kjenner og stoler på!

Skrevet

Nei fy flate. Det der hadde aldri min mann turt å gjøre! Vi skal da være enige om hvem som passer junior! Jeg hadde blitt sinna så det holdt ja!

Skrevet

Hadde seriøst trodd at sambo tullet emd meg om han hadde foreslått noe så tåpelig. Hadde ALDRI latt noen jeg ikke kjente VELDIG godt passe småen nå (han er 9uker).

Mamma passet han nå i helgen, men det er liksom mamma. Hadde nok ikke lat noen andre få sitte barnevakt nå når han er så liten.

Skrevet

Synes det var skikkelig dårlig gjort av mannen din å gå bak ryggen din på den måten! Du hadde jo sagt nei til denne damen som barnevakt. Hadde fått mannen til å avbestille barnevakten og få tak i en annen, eller latt være å dra. Hadde ikke engang latt hun damen være barnevakt til sønnen min om så sønnen min var 5 år.

Skrevet

det syns jeg var dårlig gjort. mannfolka har ikke den samme kontakten som vi har med de små. Så jeg hadde nok satt ned foten og sagt at ho bare kunne glemme det. hvertfall viss hun drikker ofte. Ikke bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...