Gå til innhold

HJELP??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ca. 4+5 uker på vei (tror jeg ut fra når jeg fikk positiv grav.test og forrige mens), men har allerede de siste ca.7-8uken kjent en for for "kul" eller hevelse på venstre siden i magen mot hofteleddet... er dette farlig tror dere? Kan det være nor galt i forhold til svangerskapet:(??

 

Håper på snarlig svar for noen..er så bekymra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok dessverre ikke mulig å svare uten å undersøke den skikkelig, så jeg anbefaler deg å ta det opp med legen din når du skal dit. Høres ikke sannsynlig ut at det har sammenheng med svangerskapet, både pga plassering og tidspunkt, men legen din bør undersøke det likevel.

 

Håper det ikke er noe:)

 

Gratulerer med spiren, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...er det jeg også tenker..men blir så bekymra nå likevel...

Du vet jo oss "nygravide" som sitter å leser om alt mulig inkl. svangerskap utenfor livmoren og SA, så blir jo helt kokko i hodet mitt av dette..

Siste mens var og veldig kort..derfor jeg bekymrer meg mest...

MEn må vel snakke med legen når jeg skal dit ja..

 

Gratulerer med spiren du også!

Håper du får en kjempe fin tid framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har en SA så blør man vanligvis og har en varierende grad av smerter, og ved svangerskap utenfor livmora så får man vanligvis enorme smerter etterhvert. Hvis du har en stor kul må du gå til legen med en gang, mener nå jeg. Jeg håper det ikke er noe som er galt med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen erfaringer med dette, men tenker det ikke har noe med svangerskapet jeg heller.. Hva er begrunnelsen for at det skal være noe med eggstokken??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...