Gå til innhold

Gratis tur til Venezia - NaturaMed Pharma spanderer!

Anbefalte innlegg

Fikk brev fra de om at jeg er invitert med på tur, de spanderer alt bortsett fra "lokale flyplassavgifter"

Er det flere som har fått dette jubileumstilbudet?

Eller andre med erfaringer?

Jeg er skeptisk, men sambo er veldig klar for en tur. Hmmm...

Fortsetter under...

Åh? På samme rom som en vilt fremmed person? Det gidder jeg jo ikke... Men det står at jeg kan ha med noen på turen, de vil få et gunstig tilbud. Ville vel tro at man havner på rom med den man reiser dammen med da..?

Annonse

Eh, nei!? Jeg skrev jo at jeg er skeptisk..

Og "lokale flyplassavgifter"- hva ligger i det? Enda mer skeptisk...

Ja, det står "som en av våre beste kunder". Haha, for mange mange år siden kjøpte jeg sink tabletter mot dårlig ånde ;) Da kan de ikke ha mange bra kunder... ;)

Konseptet er kjent; de "spanderer" gratisturer på en haug folk, og gambler på at de færreste vil reise alene. Så selger de turer til alle disse menneskene skal reise sammen med, og tjener inn penga der. Vel fremkommet er sannsynligheten stor for at dere plasseres på et hotell en del utenom allfarvei, og hvor kollektivtransporten er elendig. Men dere kan selvsagt betale ekstra for å være med på de arrangerte turene til reisearrangøren ...

Dette er ikkeno' problem for dem å tjene på, i og med at flybilletter går for en slikk og ingenting nå, særlig flyplassavgifter fratrukket.

Jeg har vunnet 2 sånne turer med nytt og nyttig :)

Hvis du har noenmed deg måde betale + at det koster hvis du vil være med på utflukter :)

Jeg dro på begge turene (hadde med mamma) og det var utrolig flotte turer med kjempe bra opplegg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...