Starchild Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg lurer egentlig på hvor mye rettigheter far har...Vet at etter barnet er 1 år så harde vel rett på 1 dag i uken og annen vær helg.(tror jeg) Men jeg tenker på før...Jeg har nemelig en 3 mnd gammel baby, og faren kommer skjelden på besøk, så barnet kjenner ham ikke. Og nå vil han ha henne alene noen timer..Jeg mener at han bør bli kjent med barnet før han drar ut til byen alene med henne...Og det mener helse stasjonen jeg har vært i kontakt med også, men han gir seg ikke. Så jeg bare lurer litt på rettighetene som står på papiret.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 han har ingen rett på samvær første året tror jeg, slik jeg har forstått det kommer det helt an på deg hvor ofte han får møte den lille første året, han har heller ikke krav på å ha den lille fra akkurat ett års alder... hør med familievern/råd (ikke sikker hva det heter) kontoret.. det er visstnok ikke anbefalt at far har lille på overnatting før lille er nærmere ett og ett halvt år.. og før ett år er det visst anbefalt at han møter den lille hjemme hos deg jevnlig til lille er ganske så stor før han kan ta lille med seg uten deg.. vel vet ikke om du ble noe klokere, dette er bare ting jeg har lest og hørt så:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå