Filip sin mamma <3 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 er på rugedag 10...og mensen har satt inn for fullt! er så deppa nå..var jo forbredt,men alikevel ikke... uffa...har vært på jobb i hele dag, og har ikke rkket å kjenne så mye på det enda. mannen er iallefall herlig!fikk en flott blomsterbukett og middag når jeg kom fra jobb!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Uff, dette var trist. Mistet selv akkurat nå i sa. Livet er utrettferdig så det holder!!!!!!!!! Mannen din var skjønn da.. får håpe dere en dag lykkes... jeg skal krysse det jeg kan for deg iallefall.. klem
Lykke:-) x2 Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Kjære alshva... Dette var forferdelig trist..............vet ikke hva mer jeg kan si....håper det går bra med deg.. Flott at du har så snill en mann:-) Stooor trøsteklem fra meg!!!
Flippa m Frida Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Huff, det var trasig å høre... Så mye håp man har som bare "poff" blir borte-men som man kan klare å bygge opp igjen bare man bruker littegranne tid.. Ikke så mye man kan si for å trøste, vil bare sende en klem.. Det høres ut som dere tar godt vare på hverandre, det er så viktig.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 En blir vel aldri forberedt på slike nedturer. Godt dere tar vare på hverandre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå