Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 "alle" kjøper jo klær. Men er det noen som har fått litt mer oppfinnsomme gaver eller kanskje har gitt det selv?
Fisk med CV Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Snuppa mi fikk en sånn bamse med hjertelyd, hun elsker den * Fikk gavekort på babysvømming fra besteforeldrene. Fint det også.
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Hjemmestrikka babyteppe i ull ble vi kjempeglade for, og har brukt masse. Ellers har vi fått en god del hjemmestrikkede klær, og vi er kjempegalde i alt sammen! Betyr utrolig mye når noen faktisk orker å legge så mye arbeid i gaven! Fikk strikkaklær både fra besteforeldrene, "gammeltanter" og ei venninne av meg (som jeg ikke ante kunne strikke engang!!)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Barnebestikk har vært fint å få. Av litt dyrere gaver fra foreldre har vi fått reiseseng og bæresele, og tripp-trapp stol i dåpsgave. Selv har jeg gitt et koselig tallerken-sett med barnemotiv. Hjemmestrikket babyteppe er også veldig kjekt å få.
mayaya Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Beste vet jeg sannelig ikke, men fikk masse annet enn klær; Sangbøker, badebok, tøyleker, bestikk, fat, gummistøvler *fnis*, sengetøy, penger, hjemmestrikkede ting, håndklær med hette mm
Har byttet nick ! Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Fikk mye klær, og noen smykker. Det jeg satte mest pris på til babyen var saueskinnet. En venninne av meg kjøpte en gave til oss foreldrene som jeg satte veldig pris på. En kurv med det beste vi foreldrene viste av sjokolade, te, frukt, og mat. Veldig deilig å få i en tid hvor man ikke har mye overskudd =)
_Mita_<3 Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Lillegutt fikk svippestol med son greie som hang over å spilte.. så fikk vi babycall med cam:)
Mamsen til Silje Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Vet ikke beste men artig å få,scrapbookalbum med en del tilbehør.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er på en måte mer glad i alle kortene vi fikk da mini blei født. Gråter enda når jeg leser dem .)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Jeg fikk et nydelig strikket ullpledd med en bamse på (kjøpt på Benetton) og et ullfleecepledd (fra Nøstebarn). Begge har vært masse i bruk, og jeg har hatt mye mer glede av det enn mange av klærne vi fikk. Det var så mye av klærne som var fine, men ikke så veldig anvendelige og så vokste hun ut av dem så fort.
selfangerkjerringa Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 Uro med fisker til å henge over stellebordet Superflott!
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 19. juni 2007 #13 Skrevet 19. juni 2007 De som har lagt litt mer i gaven.DVS de som har gitt med personlige gaver som strikket sett o.l. En i familien gav meg elektrisk pumpe
kokko Skrevet 19. juni 2007 #14 Skrevet 19. juni 2007 mine venner gav meg gavekort på rygg/nakke masasje og det var en kjeme gave... koste meg godt når jeg brukte det. det følgte også med gavekor på barnepass av de:) snille venner
Marge Simpsons Skrevet 19. juni 2007 #15 Skrevet 19. juni 2007 BESTE gaven jeg fikk, var deilig hjemmelaget kakebiter. De fortjente jeg!!! Aldri smakt bedre med hjemmelaget kake enn der og da!! "mors beste", mener jeg kaken het! Har ikke så mye peil på kaker, men var synnsykt godt!
Lille søtnos Skrevet 19. juni 2007 #16 Skrevet 19. juni 2007 Skinnfelle til sengen og skinnpose til vognen. Skinnfellen kom godt med allerede første natten på sykehuset, og selv om vinteren ikke var så kald var det kaldt nok til at den lille babyen stortrivdes i skinnposen når vi var på tur.
mamma til to i oktober Skrevet 19. juni 2007 #17 Skrevet 19. juni 2007 Vi har fått masse klær(og får enda) kjekt å få det,men det som er litt mer spesielt og varer litt lengre er: Hjemmestrikket ull teppe Hjemmestrikker lue Leker,bitering,uro,sånn lekelenke å henge på vognen mm Bilstol Vogn Reiseseng Voksipose Sengesett
pippis mamma Skrevet 19. juni 2007 #18 Skrevet 19. juni 2007 Ei god bok og hjemmebakt kake:) Men det var jo mer til meg da, ble hvertfall kjempeglad:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå