Gå til innhold

mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ammer men likevel fikk jeg mensen bare 2 mnd etter fødsel. har hatt den to ganger nå, men nå kommer den ikke. skulle hatt den for 11 dager siden...! pleier som regel å være veldig regelmessig...har bare hatt sex en gang siden forrgie mens, og da kom han ikke inni meg, så sjansen for at jeg er gravid igjen er nok liten. har menssmerter hele tiden, har trodd at mensen skal komme hver dag i over ei uke nå...noen andre som har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

For min del har det tatt mellom 11 og 17(!)mndr før mensen har kommet igjen (litt lenger for hvert svangerskap) Ei venninne ventet 2 år...

(Men kjenner flere andre som har fått mensen igjen etter 3 mndr, til tross for fullamming, så det er visst veldig forskjellig...))

Skrevet

oi sann, beklager, svarte visst på feil innlegg her. Er visst på tide å ta en pause... Sorry...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Har selv alltid hatt uregelmessig mens, så nå kommer jeg bare med andres erfaringer her inne på dib...for jeg har lest at selv om en har regelmessig mens før en blir gravid så er det ofte litt tull med mensen etter fødselen.

Men en kan bli gravid av å hoppe av i svingen, og én gang er nok, så du kunne jo tatt en graviditetstest for å evt. utelukke graviditet.

Skrevet

Jeg fikk mensen ca 3,5 mnd e fødselen. Blødde vanvittig kraftig... Nå venter jeg på 2. mens, skulle kommet igår, men det er ikke antydning til at den er på vei engang. Så tror at det er vanlig at det er sånn etter fødsel.. Ihvertfall så er det vanlig for deg og meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...