dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Noen som har en jordmor å anbefale i loddefjord eller i nærheten!?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 jeg skal begynne til ny jordmor i loddefjord (nettopp flyttet hertil) på torsdag så kan jo gi deg beskjed da om hun er noe flink... =)
PintSizedDictator Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Eg går til Rigmor Furnes (?) på Olsvik Legesenter. Hun e helt fantastisk snill og koselig...og ikke minst flink:) Men det kan virke som om hun e "overbooket" for tiden hehe... Hun e også jordmor på KK
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Hadde vært supert Sauen... Har ikke vært til jordmor endå eg...e kanskje på tide. De kan jo litt mer enn fastlegne har eg hørt
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har bare gått til jordmor siden uke 16 jeg... er 28 uker nå. syns legene sier så lite. sjekker bare det de skal og så er det på hodet ut. jordmoren jeg gikk til (på nesttun) var helt utrolig koselig. snakket til babyen når hun målte og hørte på hjertelyden, spurte hvordan jeg hadde det og sa alltid at magen var kjempefin =)
It's all about me Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 På Loddefjord helsestasjon på toppen av veien som går opp mot vadmyra er alle helt fantastiske. Stortrives der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå