Gå til innhold

PÅMELDING: Treff for Øvre/Nedre Eiker og omegn man. 25. juni

Anbefalte innlegg

Etter nok et kjempekoselig treff i dag 18. juni setter jeg opp som avtalt opp nytt treff om en uke.

Sanden hotell i Hokksund, mandag 25. juni kl 14:00 =) (OBS: NY TID!!) Gravide fra Eiker og omegn. Meld dere på her =)

NB: Kan også komme uanmeldt!!

Fortsetter under...

Det var da maks uflaks! Du har ikke mulighet til å komme etterpå da? Sist ble vi sittende til ca 17:30, så hvis du ikke er opptatt til langt utpå, så kanskje vi fortsatt er der :)

Hadde du det koselig i Oslo, forresten?

Annonse

Signerer Linka1. Hadde vært så gøy å få med deg og Sarhann =) Før dere julidamer popper unger i stor stil :P

Vi har bassengtrening tirsdag, men tror alle dager den uka passer for meg egentlig.

Og til Ziba: Tenker masse på deg og håper alt går bra!

Hei jenter. Nå er jeg hjemme igjen. Forhåpentligvis en stund til. Lillegutt kan godt holde seg der inne en stund til å legge på seg litt. :) Får bare ta en dag av gangen. Tror nok ikke jeg kommer på treff mandag, men kan se an formen litt. Er den veldig bra, så kanskje. Tusen takk for alle koslige medlinger. Godt å ha en gjeng rundt seg :) Klem

Heib Linka..Jeg er ikke sjenert tvert i mot.....Bare så travel......Mandag skal jeg køre elsdte datter på håndballskole....Passer bedere på Onsdag for meg også.HVILKEN DAG BLIR DET? HVEM ER SJEFEN HER INNE DA? he he he.....

Annonse

Har snakka med sambo, vi skal handle babystasj den uka, men både mandag og onsdag passer for meg (oss) :P Hehe..

Både Sarhann, Linka og May kan onsdag?

Noen som har hørt med Lucky?

Barn den 6 august-07. kunne på onsdag også?

Endrer vi datoen så kan kanskje Linka snakke med oktober-damen?

Skjønner deg godt at du ikke regner med at du kommer Ziba =) Fint å høre at du er hjemme igjen!

Har jeg glemt noen nå da? *krysser fingrene*

Hører vi ikke fra Lucky så sender jeg henne en sms.

*POKE folk i live* :D

Svarer meg selv igjen :P

DATO OG TID ER ENDRET FOR TREFF!!!!!

Ny dato er ONSDAG 27. juni

Klokka 13:00

Da håper jeg dere har mulighet for å komme:

Fødeklare-May(10.07.07)

sarhann

linka1

Barn den 6 august-07. (om du har tid)

Lucky!! (om formen tilsier det)

Ziba er seff hjertelig velkommen, men bare om du har en veldig god dag og har lyst =) (*Være streng*)

Andre Eikerværinger er også velkomne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...