Gå til innhold

til dere som har barn i barnehage- ang spising

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sniker meg inn hit fra Småtroll 0-1 for å høre med noen som er erfarne på området.

Når spiser dere middag,og når får barnet kveldsmat? Og når legges det?

Vet at de får siste måltid i barnehagen kl 14, så da passer det jo bra med middag kl 17. Men jeg tebnker at da kommer den for tett opptil kveldsgrøten som vi har pleid å servere 19, for deretter å ta nattstellet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir som regel bare ett par timer mellom middag og kvelds her også, men det gjør ingenting. Han spiser så mye han vil ha. Er han mett, så er han mett:-)

Skrevet

Sier meg enig i de andre. Her er det middag ca kl 17 og litt kvelds ca kl 19.

Skrevet

Lillegutt spiser siste måltid i barnehagen kl 14.30, og middag hjemme er som regel rundt 17.30. Det blir det siste måltidet til lillegutt, med mindre han har spist dårlig til middag. Da får han kveldsmat i tillegg, men normalt så blir middagen det siste måltidet.

Skrevet

Hun spiser frokost i åtte/halv nitiden, så har de lunsj halv tolv i barnehagen. Klokken to har de frukt.. Barnehagen stenger halv fire, sambo henter henne etter jobb og når de er hjemme rett over halv fire så er middagen klar. Kvelds blir det i sjutiden ca, før det er leggetid.

Skrevet

Her er det frokost kl 08-09, så spiser de lunsj i bhg kl 12. De spiser frukt og yougurth kl 14, og middag hjemme er rundt kl 16. Han er litt småspist til middag, så han sluker en god porsjon med grøt før leggetid. Har tenkt på akkurat det med at det er så få timer mellom middag og kvelds, men som nevnt over her.. jeg tilbyr mat, vil han ikke ha regner jeg med han er mett :) Han er 20 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...