rigmora :-Oline-: Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 hei. Eg er 9+4 i dag og har gått no i 3 daga og kjent på at eine sida på rumpa har vert øm og det litt vondt å gå. Har klaga til noken vennine og dei nevne BL, noken som har erfaring rundt det? Håpe d går over! Og isofall, korleis forebygge det?
Erisa* Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Kan like godt være det det er; en stiv rompemuskel. Prøv å tøye slik du lærte i gymmen når du er litt varm, så kanskje det går over av seg selv? Forebygge bl, det vet jeg ikke helt om er så lett egentlig...
rigmora :-Oline-: Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 Når eg tar på rumpa e d ikkje vondt, det er bere når eg går eller bevega på foten. Har hatt stiv rumpemuskel før og då har det vert vondt og ta på,...Men eg skal prøve å tøye ut:)
Erisa* Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Bare tenkte at det er bedre å prøve på det, håpe i det lengste at det ikke er bl! Det er jo selvfølgelig en mulighet, men forhåpentligvis er det en annen årsak:) Jeg er litt vond i hoftene når jeg går, spesielt hvis jeg går "langt" (med det mener jeg i over 15 minutter....). Rare kroppen, alt som påvirkes av en liten spire på litt over 2 cm...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har BL og noe av det sitter nedover rumpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå