matilde med to små venter nr 3 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Lurer på å kjøpe denne vognen på nettet, babybest.. Er det noen som har erfaring med xadventure vognene? Det jeg trenger er en vogn som er lettkjørt og som blir liten sammenslått og som ikke veier for mye.. som jeg kan bruke fra nyfødt. Den ser veldig bra ut på nettet men jeg bor ikke i nærheten av noen babybest butikk.. Noen erfaringer????
tobylina Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg vet ikke om jeg kan si noe spesielt om vogna enda, men jeg kjøpte den i dag! Jeg kjøpte 4 hjulingen som heter cross over da. Betjeningen ble med meg ut i bilen før jeg kjøpte den for å se hvor mye plass den tok, og jeg fikk plass (ikke stasjonsvogn), men jeg måtte ta av alle 4 hjulene. Men vognen er lett og trille, lett i vekt og sinnsykt fin! Baggen er kanskje litt liten (?), men man kan bruke sportsdelen fra ungen er bare noen måneder gammel. Jeg får baby i oktober og da passer vognen fint noen måneder. Og den er billig. Men hun sa at fabrikken har problem med å lage nok vogner i forhold til etterspørsel, så det er lite utvalg i butikkene for tiden og det kunne ta 3 mnd +/- før de fikk flere :-( I følge betjeningen der er det veldig lite reklamasjoner, jeg er iallefall veldig fornøyd med å ha slått kloa i en av dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå