bomper`n Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 lurer på om noen vil dele litt erfaring med meg.. sønnen min på 2 år,sliter fælt om dagen. masse snørr,litt feber og ganske survete og sover dårlig om natten. lurer på om det kan være jeksler på gang. ser\kjenner ingenting ennå, men han merker vel trolig dette lenge før de kommer til syne?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 det kan det godt være ja! jenta mi på 2.4 år holder på med sin tredje 2-års jeksel nå. har vært varm (uten feber), litt lei seg og urolig om natta!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Det er (heldigvis) stor forskjell på hvor mye de små plages med tennene. I vår sønns tilfelle har han holdt på med de siden november i fjor. Det er desidert de mest langdryge tennene her i gården. Utmattende vil jeg si. Han har hatt så mye vondt lenge nå, og det startet lenge før man kunne se noe, men det er ikke så mye tvil når hele hånda går i gapet og han sier auuu og han prøver å spytte ut veldig tykt spytt. Han er heldigvis så stor nå at han ber om Dentinox.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå