M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jenta mi på snart 7 måneder har til nå fått mm,men de siste 2 døgnene har hun nektet puppen. d er tenner på gang,så jeg tror kanskje d er d som er grunnen! Hun spiser godt med grøt og middag,men nekter nå også flasken,så jeg får ikke i henne verken mm eller mme,kun vann! Har gitt henne mme fra kopp,men hun drikker ikke mye.. Hva skal jeg gjøre ? Hun trenger vel melk en stund enda ?? Håper dere har noen gode råd!:-))
smakk Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Om hun drikker vann får du jo hvertfall i henne væske, så det kan jo være tørsteslukkeren. Begynn å lag grøt eller velling med mm/mme, så får du i henne de stoffene hun trenger derfra. Om det er tennene som har skylda kan du jo fortsette å prøve å gi henne puppen f.eks. før leggetid, men ikke bli lei deg om hun er "ferdig", noen barn vil bare ikke ha pupp så lenge.. Bare noen forslag. Dette er egentlig en ukjent problemstilling for meg, ungen min gluper i seg hva enn hun får tak i.. ;o)
Stratos med 3 barn Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 I følge min hs trenger de fremdeles mme/mm ja, men jeg har desverre ingen råd. Prøv på ammedebatten eller ring feks hs kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå