Gå til innhold

Spiser deres barn salat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når greier barna å spise salat egentlig?

Min 14 mnd gamle gutt brekker seg foreløpig av salat. Setter det i halsen og hoster det opp innimellom.

La vær å gi, eller fortsette å prøve innimellom?

Jeg er SÅ lei av kokte grønnsaker til alle middagsmåltider. Og orker ikke lage dobbelt opp :P

Haha, da må det bli enten frosne grønnsaker på mini, eller ferdigsalat til meg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi plukker ut det som passer til han oppi salatbollen. Dvs mais, tomat...sånne ting han kan tygge og svelge. Han synes det er kjempegøy å tygge på salatblad - knaser godt, men smaker rart. Ler av seg selv :-)

Skrevet

Jeg plukker også ut det hun liker. Hun spiser det meste i salaten untatt selve salatbladene og løk/purre/vårløk.

Skrevet

mini her er 20 mnd og han bare ELSKER tomat. Men ikke så mye av det andre. Noen ganger er agurk ok også. Men vi lar han prøve, og han får spise det han vil.

Skrevet

Lucas spiser ikke salathode, det grønne :o) det setter seg i halsen. Men alt annet har han spist siden han var året

Skrevet

Naaaj, ho spiser agurk foreløpig ;) ja og grønnsaker..

Skrevet

hun er i matskapet og henter frukt selv.

spiser mais,agurk,tomat og paprika å

Skrevet

Ja, her spises det salat av hjertens lyst! (16 mnd)

Skrevet

Han er glad i tomater og agurker...så lager ofte en egen liten salat til han av det...og så feta ost liker han veldig godt. Tidvis liker han stangselleri, men ikke salat.

Skrevet

Vanlig grønn salat spiser hun ikke, men hun er glad i mais, tomat, agurk og paprika. :o)

Skrevet

Lillegutt elsker enkelte ting i salaten. Vi legger det han liker på fatet hans. Favorittene er mais, paprika, agurk og av og til salatblad. Da sitter han og spiser det selv. (han er forresten 17 mnd.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...