Gå til innhold

ah...da stikker jeg innom her en tur "etter gammelt"


Gjest

Anbefalte innlegg

Hatt endel krampe i magen, noe jeg ikke hadde med de to eldste. Vi ble litt bekymret,men det gikk heldigvis over (puh)....og da-da overtok kvalmen fullt og helt. Så bare tanken på å trykke på dataen eller gjøre noe annet "unødvendig"gjorde det enda verre.

Litt bedre i dag:)

Så..hvordan står det til med dere?

Er 7+1 i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går ok, er 10 + 5 i dag og fikk kvalme 6 +0, Ga seg forrige uke men har de siste to dagene kommet tilbake med storm. Kaster ikke opp så jeg er bare kvalm , spiser og legger på meg. Nesten litt deprimerende, selv om jeg vet hvorfor. Rart det der, er jo kjempeglad for at jeg er gravid men allikevel litt deppa over at det er sommer og at jeg ser småfet ut!! Magen kom fort men har de siste dagene virkelig begynt å vokse så jeg håper jeg ser gravid ut når neste varmeperiode setter inn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... vi er nesten jevngamle.er 22 og venter mirakel nummer 3;)

er 10+2 idag. kvalm kvalm og atter kvalm.Har vært slik siden likefør positiv test.

Hvor gamle er de andre barna dine? kan kvalmen din ha noe med kjønn å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja la kvalme ha noe med kjønn å gjøre, det hadde faktisk vært morro og fått et tegn på hva det blir. Er bare så alt for spent.

Moren min tror gutt, svigermor tror jente, så her er det mange teorier allerede. Kommer sikkert til å bli gal hvis jeg ikke får fasiten på ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått mage enda, men går ut i fra det ikke er lenge til.

Da jeg gikk med første begynte jeg ikke å bytte ut bukser før jeg var over 12 uker, med nr 2 var ALT for trangt i uke 9... og i uke 10 var magen min alt folk kunne se.

Spennende å se om det viser enda tidligere denne gangen. De sier så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Så artig da...

Har to på 3 og 6 fra før,så nå var det på tide med søsken fant vi ut. Både jeg og mannen min ble kjempeglade da det klaffet etter 1pp:)

 

Tror ikke på det med kjønn og kvalme,men det er fordi vi har erfart at det ikke stemmer i vår familie. Tror heller hvert sv.skap er forskjellig-uavhengig av kjønn.. Men tiden vil vise. Vi skal vertfall vite på UL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...