Jente89 ♥ Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jenta mi er snaaart 10mnd, å skal på bursdag snart. syns det er helt greit jeg at hun smaker litt kake . hva mener dere?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Når du som forelder syns det er riktig?!?!?!? :) Jeg vil ikke gi gutten min på snart et år godis, kaker, saft etc. enda...hvorfor liksom? Men har ingenting i mot at andre gir det til sine barn....alle hver sin smak:) Hvis jeg klarer å holde gutten min unna godis ++ til han er 2 år er jeg VELDIG fornøyd:) men ser for meg at jeg ikke klarer mer enn max 6 mnd til da...
tobias mamma Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg syes det er helt greit at de får smake. Har selv en på 10 mnd, som har fått smake. Det er jo ikke snakk om store mengder.
mammmamia ** Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Om det kun er snakk om kakebunn, i små mengder ser jeg ikke noe galt i det, men bløtkake f.eks., med masse melkeprodukter og mye sukker unngår vi lengst mulig..! Feirer ettårsdag for snuppa i morgen, og da har jeg bakt muffins til snuppa og storebror, og "voksenkake" til de voksne som kommer :-)
Jente89 ♥ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Ja tenker mer på en liten smakebit liksom.. mener ikke at jenta mi sakl pakke i seg kake og kakefyll
Minesmå:)+en til! Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Min gutt på 8 mnd har smakt på kake han vel! Smakte litt på søte ting som kake, is og slik siden han var 6 mnd, men det er jo bare snakk om litt, og ikke et kakestykke liksom.... men man bestemmer da selv. Personlig syntes ikke jeg det gjør noe ivertfall! Var ivertfall kjekt å se han storkose seg med noe nytt=)
ScaryMama Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Nikolai får smake hvis vi voksne spiser kake. Heldigvis så er det sjelden, men det hender jo når vi er i familieselskap. Han får smake på nesten alt vi voksne spiser og jeg har ingen betenkeligheter med det fordi han vil ikke spise mye av det, virker nesten som han ikke syns det er spesielt godt. To biter og så er han fornøyd. Jeg er av den oppfatningen av at hvis man venter for lenge med å la dem smake på det som er søtt, så vil de bli helt elleville når de først får smake på det. Jeg ønsker at han skal ha et avslappet forhold til godteri osv. Alt som er fy er som regel ekstra godt, og alt som er påtvunget smaker som regel vondt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå