Gå til innhold

Expat! trenger litt hjelp fra deg nå =)

Anbefalte innlegg

Hei,hei=)

Tenkte du måtte være rette personen å spørre om dette =)

Saken er, igår da jeg og lillegutt var på sirkus,så kjøpte vi sånn småe "juice"pakker med 200ml ferdig blandet MMe (nan 1) til mini,han fikk pupp før vi dro,pluss jeg hadde pumpa,tilfelle han ikke ville ta flaska med MME.

Gubben fant ut at han skulle prøve med MME,så fikk vi også vite hvor mye han spiste på en gang,for jeg klarte bare pumpe 60ml igår,pluss han fikk mat.

Han drakk da 120ml MME igår,og etterpå var han god og fornøyd og sov kjempelenge,fikk pupp da vi kom hjem,og var fornøyd med det også =)

Så idag,eller retter sagt nå for en liten time siden, ammet jeg han først,ammet til han ikke ville ha mer,altså til han begynte å tulle,som normalt,og rapet han,så fikk han en flaske med MME, og drakk først 120ml, så fikk han rape masse og fikk ny bleie,for det kom en hel del ut da ja =) så drakk han littegranne til,ca.20ml (av MME altså)

og han er så god og mett nå,og fornøyd,at han sovnet med en gang,etter å ha fått rapet enda en gang.

Så saken er..har jeg kanskje litt for lite melk til han,og er det greit å kunne gi litt "påfyll" når vi ser han trenger det,altså når han tuller slik som han har gjort siste dagene,er ikke økedag,det vet jeg,og ikke vondt i magen heller,men virker som han ikke blir mett,ofte oppe å ammer om natten,kanskje hver time,hverandre time..

Men siden han er så fornøyd,og han blir faktis god og mett av å få litt MME,så er det vel greit?

Jeg ammet først,til han ikke ville ha mer hos meg,så fikk han tilbud om flaske,og det tok han.

Greit å gjøre det slik?

Ble faktis en rolig kveld her nå,og har litt tid til overs for storebror også,som skal i badekaret nå,og jeg skal bade han,er lenge siden jeg har kunne gjort det,som regel henger jo mini i puppen stortsett hele kvelden,så gubben som tar seg av kveldstellet her.

har litt dårlig samvittighet,ikke spør hvorfor,for at jeg har gitt han MME,vet jeg ikke har grunn til det,men tenker bare at siden jeg har melk selv,så kan jeg ko amme,men virker som jeg ikke har nok,har mindre melk nå enn da jeg fikk storebror,det merker jeg.

Sorry,det ble så langt..men du vet meg,blir langt når jeg først skriver =)

klem

Fortsetter under...

Det er mange som får det til å gå rundt sånn.

Spesielt om du gir det bare på kvelden sånn, og passer på å ikke gi for mye, de tar ofte mer enn de trenger fra flaske for det er så godt å suge. Og vil ikke ungen ha senere på kvelden så pumpe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...